to be famous is so nice

Hejsan blogg-lovers.

Mår väl fortfarande inte helt ok. Men det börjar fan o ta sig! Åkte på en redig magsjuka som göttat till sig både i dom övre trakterna samt dom undre.

Chefen ringde förut o sa att jag inte skulle få någon lön den här månaden eftersom jag glömt fylla i lönepapprena (datumen alltså). Fan vad kukigt. Började grina så att jag nästan fick feber. Det tråkiga är väl mest för stackarna på jobbet som isåfall kommer att få klara sig utan mig i en månad eftersom jag inte kommer att ha råd att åka till jobbet efter den 30:e. (busskortet är fan dyrt alltså..) !!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111 vet ej hur denna historia kommer sluta alltså.
Tvättade håret med Yes idag. Fattigt :(

Bjur på bilder från helgen istället.


Var ju ute i skogen o plockade svampen i lördags. Detta är Karin. Hon plockade jävla massa blåbär.


"Ta kort på mig när det ser ut som om jag hittar en svamp da!!"


Madde tyckte jag var töntig som tog kort på allt. Hittade en liten sjö i skogen, ingen ville bada.




en groda som madde nästan trampade på. Hon skrek som ett vilddjur. :(


Ufo-svamp!!!!!!!!!!1111


"Ta kort på mig när det ser ut som om jag dricker kaffe i bilen da!!"


Madde vilse i skogen.


Sen kom vi hem o drack nån drink.


Maddes puderdosa ser ut som en gammal motorola-telefon HAHAHA EPICCC


sen kom de svartvita fram. Här är Jenny!!


"Ta kort på mig när jag ser ball ut da"




Tobäjas


POPPIGT


Jävligt snygg bild på madde.


Poppkillen och Jenny!!!!


Random bild. Lyckas dock fånga "sur i ett hörn" rätt bra ändå.

Nu ska jag sova och bli frisk tänkte jag. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0