27 bajsnödiga posebilder...

Testar kvällens outfitt då!! Inte för att jag ska på värste gallejet, utan ska väl te mamma typ ba o kanske en litten öl på krogis med hannill sen. Men blev så nervig av klädvalet att jag tog 27 töntiga posebilder i 500 vinklar innan jag kunde välja.
En annan gång gick jag ett steg längre och filmade ca 5 olika klädesoutfitts där jag stod o mimade samtidigt som en fläkt fläktade i mitt carola-hår till en gammel "Petter-låt". höhö. Fåfäng? Jag? ja. :(


Här är jag i min nya klänning!!! Skall ej ha den ikväll. Ville bara visa. "Posén" kallar jag enkelt för "lite kissnödig och arg tjej -85"

Har fått litte dille på 60-talssnuttipluttgrejer på sistone. Går lite i vågor det där. Ibland vill jag se ut som en gammel metal-tjej och sen blire hjärtan o eyeliner ut i helvetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0