fem grejer

Hitta en lista på internet o jag gillar ju lister!!!

Vad gjorde du för fem år sedan?
Gick på frisörskolan i Östersund!! Var ute o härjade rava. Sa till massa folk att jag var lik Pamela Anderson, ingen fattade min humor.

Fem snacks du gillar?
korv, fläsksvålar (är det bara jag som gillar det eller?), såna där miniostar, popcorn och julmust!!

Fem saker du skulle göra om du var miljonär?
Köpa en skitstor lägenhet i stan, köpa en skitstor katt, resa till USA med Hannill, köpa en skitstor sjö, vara arbetslös ett tag o enbart vara rik o odräglig.

Fem städer du älskar?
Gillar inte städer. Gillar bara Karlstad. Tycker dock att Linköping var rätt fint.

fem dåliga vanor?
snusar, röker, dricker alkohol, överkonsumerar kaffe och ibland även jordnötssmör.

fem saker du aldrig skulle klä dig i?
TUBTOPP!! Finns det något fulare eller? Särskilt i viskos och turkos. Skithöga klackskor (mest för att jag inte kan gå i dom), lackleggings (haha, skulle se ut som skit), knälång veckad grön kjol i ull, keps, det mesta som går i rosa, och såna där skitfula joggingskor som ser ut som bananer!!


körka i linköping





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0