I´m on a boat!!

Jag o Madde satt o dividerade igår hurvida det skulle gå att återberätta vårat båtäventyr. Näe. Det blir rätt svårt faktiskt. Det hände så mycket!! Och vi träffade fem miljarder människor överallt, och vilka människor! Herregud, folk har verkligen inga spärrar överhuvudtaget när det gäller båtfylla.
Som det där med att nypa tjejer i röven. Varför lixom? Jag blir ju helt vansinnig när det kommer till rövnyp. Vet inte hur många smalben jag sparkade på. FYEI!

Men det var skitkul, och det behövdes lixom. Både för mig o Madde, komma bort någonstans och bara härja röva. Och jag är rätt nöjd över att magsjukan precis hann gå över.
Awesomness resa!!


Madde båt


och 500 kort på migsjälv!! Blir ju jävligt självgod efter nån öl lixom.


Män i mustasch! Jag skrattade så jag grinade.


Madde och ett tard. Jag frågade varför han klätt sig som skit, men inte ens han visste.





Kommentarer
Postat av: Kristin

haha, rolig bild på dig mellan gubbarna :D kul att ni hade kul :)

2011-12-14 @ 22:03:49
URL: http://kirrekirrepirre.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0