julbord med kneget!!

I lördags var jag på Julbord med jobbet på blue moon bar! Det var skitkul! Och god mat, vilket var en glad överraskning, eftersom det brukar vara lite halvdant på såna där ställen.
Det var lite show o grejer med, Di Leva, Linda pritchard...öh.. Markoolio och sådär. Riktigt bra faktiskt! Chefen fick tillochmed sjunga litte i micken med Markoolio. HAHA.

Sen vart det lite discodans, och bugg!! Fan vad kul det är att bugga.
Träffade en kille som sa att jag såg ut som Zooey Deschanel. Håller ej med, bara frisyr som är lik, men för all del. När vi skulle gå så hällde Madde en öl innanför tröjan på en riktig röv. Det förtjäna han!!! Usch vilka arsel det finns.


fancy pants-girl. Hade jättefina lösögonfranser!!!



sara o madde!!


madde o jag.




Vi hamnade på mingelbild! chefen, madde, madde, jag o anna!


Och så litte artister.

Jag har egentligen massa mer bilder, men mitt cp-internet gör så att det tar en halv miljon år att lägga upp bilderna så jag örker inte!!


Kommentarer
Postat av: Yenny

Oj vad lik du var min mamma som ung, på den första bilden! Kanske mig själv också, den frisyren har jag med, minus lockarna oftast.

2011-12-19 @ 22:56:48
URL: http://colouringmyself.blogspot.com
Postat av: Ida

Du var lite lik Zooey. Men Zooey var mest lik Katy Perry. Hej å hå.

2011-12-20 @ 11:48:33
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

ja, jag verkar vara lik lite alla möjliga. En gång fick jag höra att jag såg ut som kat von d bara för att jag hade liknande frilla. höhö

2011-12-20 @ 19:31:18
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0