juldagen ffs!

Igår var det ju juldegen vilket alltid betyder samma sak; partej! Först var vi hos hannill, emmy och kirre var där! Var sköjj, var nog flera år sen jag såg kirre!
Först gick vi på nöjjesfabriken efter 100 års köande, men det var bara 12-åringar där (kändes det som iaf) så vi drog till koriander istället.

Blev lätt skitfull och satt och gav relationsråd till en kille. Typiskt mig, ska alltid lägga mig i och ge kloka och skitsmarta råd. Måste vara min storasysterroll!!!
Killen frågade hur jag var i en relation. Då skrattade jag i fem minuter och sa att "jamen jag är ju sjuk i huvudet, kan inte ha relationer" Sen skrattade jag i fem minuter till.



Hade gjort jättefina lockar i håret!! sen blåste det och allt försvann.


hannill, kirre o emmy


o di spele gitarren.


Någon och jag. Inte en aning om vem dock, men ser rätt glad ut.



ljushanna!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0