Men det var då självaste röven da!!

Fan nr 1; Måste sluta stoppa allt i munnen!! Är som ett jävla barn ibland. förut tog jag en sked som stod i en gammel (odiskad) köpp och stoppade i munnen som jag sedan tänkte använda till en ny kopp kaffe!! Och det var skitgammal unken äckel-mjölk. Konstaterade snabbt att gammal mjölk smakar häst-hö.

Fan nr 2; Alla som känner mig vet om att jag har ticks om att rota i väskan och har ett sjukt kontrollbehov av att jag ALLTID måste ha med mig allt. "mobilen,plånboken,litte puder, nycklar osv". Kan rota ihjäl mig i väskan ibland enbart för att vara säker på att allt är med.
Men idag hände det!!! GLÖMDE MOBILEN PÅ BUSSEN!!! OMG! Paniken spred sig likt ett nageltrång och tårarna var nära. Grinade halva konsum och bad böner te gud i smyg lixom. Jävla tur att min jobbarkompis hittade och tog med sig mobilen!!!

Fan nr 3; Ok. Mobilfri tills imorrn. Men alltså, HUR ska jag komma upp på morgonen?? Blir spännande. Får se om jag kommer på någon nödlösning eller får ofrivillig sovmorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0