saker som sig bör, osv.

tjenare bloggen!!

Klockan är i skrivande stund 23.19 och jag är vaken. Tjohej! Brukar slockna runt tio-tiden i vanliga fall, men jag tror att jag sover typ för mycket, därför vaknar jag i hednisk tid och är rastlös och pigg. Ej bra!!

Idag har jag hälsat på bäste sudden o hennes karl Martin o deras lillfis Tuva!! Vi åt nachos och kollade "på spåret", som sig bör på en svensson a´la carte kväll! Riktigt mysigt. Och Tuva ser så festlig ut och gör såna skojjiga uttryck att man skrattar bara man tänker på´t. Göllonge!

Imorrn skall jag käka julbord med kneget på blue moon bar i stan! Det ska bli kul, tror det är det första vi gör tillsammans allihopa på jobbet. Jag tänker äta mycket gris. Och se på Dileva. Vilken röv.

Blev även klippt idag. Var fan på tiden, håret såg ut som skit. Intressant hur man står o mässar varje dag att man "bör klippa sig var 6-8:e vecka", då man själv klipper sig var 3;e - 4;e månad och brutalmisshandlar håret under tiden. Höhö. Man lever ej som man lär alltså.

Tjipp o hajk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0