7 saker du inte visste om mig.

Blev utmanad av Kristin för ett tag sen att göra en sån där lista. Har funderat som fan, vad har jag INTE skrivit om? Vid det här laget borde ni ju veta i princip 79% om mig. Nåväl, vi ger det ett försök.

1. jag sög på tummen tills jag var 15 år. Det var skitpinsamt, särskilt på klassresor, var fan vaken hela natten så att jag inte skulle snutta på tummen. Provade allt, stoppoväx, vantar, tandställning osv. Men det slutade bara med att jag vaknade med en skitäcklig andedräkt istället.

2. Jag har världens frisörskräck. Eller tja, jag är livrädd för frisörsalonger. Har aldrig någonsin bokat en tid hos en frisör och blivit klippt (nu på senare har jag dock blivit klippt av mina frisörpolare!). Ironiskt va?

3. Jag hatar parfymer. Iallafall på mig. Blir illamående. Överdoserar bodylotion med lukta-gott istället.

4. ÄLSKAR den HÄR låten. Kan fan inte sluta spela den. Ursäkta.

5. Gillar INTE att köpa skor. Tycker det är skittråkigt och ett nödvändigt ont, hade det varit möjligt hade jag släpat runt i ballerinapjucks året runt. Samma sak med väskor. Köper en ny om den jag har skulle gå sönder.

6. Rakade bort halva mina ögonbryn tills jag var typ 23. Det var skitfult och det var ju bara en litten tuss kvar längst fram. sen fyllde jag i resten med ett välformat streck. Svor varje morgon över dom där ögonbrynen.

ögonbrynslös. :(

7. Efter x antal öl förvandlas jag till Travolta. Det finns INGEN som är så bra på att dansa som mig. Men det visste ni säkert redan.


Kommentarer
Postat av: Anna Kaagaard Kristensen

Jag sov med ett gosedjur som jag har döpt till flipper från jag var 3 tills jag var 23 (den ramlade typ isär), jag hade med honom på sjukhuset när Oskar föddes, till mig alltså. En i personalen sa till och med "det kanske är dags att ge bort flipper till Oskar" Jag bara stirrade på henne med mördarögon :)

2011-02-17 @ 12:21:22
URL: http://annakaagaardkristensen.blogg.se/
Postat av: apan

HAHA!Underbart!

2011-02-17 @ 20:07:55
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0