bitch-slap

Idag blev jag bitchslappad av en kund. Dock inte med handflatan, utan tantfan slängde löshår i ansiktet på mig rätt "hårt". HAHA. Det slår nog det mesta jag har varit med om i mitt yrke.

Själv blev jag helst ställd. ba "what?". Sen kom hon tillbaka och berättade varför hon slappat mig, tydligen var jag rätt lik en kvinna som hade klippt hennes hår på natten. "klipper du hår på natten?" "eh...nej.."
Askonstigt. Sen förstod jag ju att hon var mentalt störd, på riktigt alltså.

Krillehôla alltså...

Kommentarer
Postat av: Saradenrara

hahahah, sjukt kul!

2011-02-21 @ 20:37:02
Postat av: emmy

fan vad läskigt!

2011-02-21 @ 20:44:27
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahahahahaha jag smäller av

2011-02-22 @ 08:08:43
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0