favorit i repris

I mars förra året blev jag ju "niad" av en tonåring. Idag hände samma sak. Blev niad igen. NIAD. Smaka på ordet.

- Tror NI att ni hinner färdigt tills klockan fem?
- Ja, det tror JAG.


Jisses. Kände mig som hundra bast. Letade även fram ett kritvitt hårstrå och slet av det i ren agression.


På tal om att bli gammal så vill jag ju självklart upplysa alla om att JAG FYLLER ÅR 22 FEBRUARI!!!!!! Skriv det i kalendern, lossa kanonerna och ta en extra skvätt mjölk till kaffet.

Kommer självklart att skriva en önskelista vid senare tillfälle där jag sammanställer önskemål vid eventuella gåvoregn. Eftersom jag tydligen fyller 25 år iår igen (Lovade migsjälv förra året att fortsätta fylla 25 år eftersom det gick så bra då) tänker jag bara önska mig vuxna och tråkiga grejer. Som en fin tvättkorg. Eller en stekpanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0