HEMMA! <3

Vafan gör ni ikväll onger? det ser ju helt tomt ut på bloggen. Förstår inte varför folk ska ut o fjanta sig på lördagar för.

Undertecknad har spenderat kvällen och dagen med att städa + flytta. Nu lever jag alltså officiellt ensam igen alltså.
Och herrejävlar vad lortigt det var. Jag har sett ondskan, och den bor under diskbänken. Men nu är det ett rent helvete här. Luktar citron och öl. Öl för att jag fick för mig att det skulle bli mycket roligare att städa, och det blev det. Gick halvfull till Konsum klockan sex och hade en allvarlig diskussion med ett fyllo i kassa-kön om hur dyrt snuset har blivit.

Resterande kväll ska spenderas med öl och diverse skitprogram.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0