last night of sudden (death)

16 oktober flyttade jag tillfälligt ihop med sudden för att hon och hennes kille gick isär, och som det helgonliknande fåret jag är flyttade jag in till Camp Ida tills hon hittat en egen lägenhet.

Det har varit kul men samtidigt påfrestande att bo ihop med sin bästa polare. Mest kul faktiskt, trots att sudden har morsat lite över mig på sistone. "Ställ in disken, torka bakom handfatet, släng tomma förpackningar, slå inte ner asiater osv"
Den sista veckan har jag tydligen undermedvetet varit medveten om att slutet är nära och sparkat sudden vid flera tillfällen i sömntillstånd. Stackars sate.
Men allt har gått MYCKET bättre än vad vi trott. Ingen har ju dött, och båda har överlevt.

Nu längtar jag dock som fan efter min egen ungkarlslya, jeezes vad jag har saknat min pyttelille soffa, crazy cat lady, och mitt icke-befintliga kokskåp. Gissar dock på att jag kommer att gråta mig till sömns den första tiden då jag kommer sakna någon att fotbrottas med på nätterna. Lätt separationsångest. Tur att vi bara kommer bo 100 meter ifrån varandra sen.


jag o sudden <3!

(foto; evelina eklund)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0