Multitasking!!

När jag klev innanför dörren förut kändes det som om jag smygsmuttat av Bamses honung (lät det där lite snuskigt, eller har jag störd fantasi?). Fick världens superkrafter och slängde mig in i köket och hets-lagade en smaklig måltid of kassler.
Samtidigt som jag lagade kassler renbäddade jag, tvättade strumpbyxorna samt diskade lite. Allt inom loppet av 30 minuter. Dä ä fan multitasking det! Sen blev jag skitstressad.

Har fem miljarder människor som står på kö och vill bli klippta. Fattar inte riktigt hur jag ska hinna med dom. Vårdcentralen kräver min dagliga visit, jag är hemma klockan SJU på kvällarna och helt plötsligt har jag fått en pojkvän som jag vill träffa oxå. Plus att jag är så jävla snäll att jag aldrig säger nej.
Bajs.


Tar en semla och sopar mattan.

Kommentarer
Postat av: emmy

hahaha! jag kanske är övertrött. men det lät snuskigt. och det var roligt! :D

2011-02-02 @ 22:28:11
Postat av: emmy

jag hatar att verifiera..blir alltid fel flera gånger ;P

2011-02-02 @ 22:30:45
Postat av: apan

haha, ja det är ett h-vete. :(

2011-02-03 @ 08:58:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Angelika

Du vet väl att alla andra får vänta ibland.. det är ju trotts allt du som går före allt... Njut lite av livet och säg till dom som vill bli klippta (gäller även mig o min familj) ATT JAG HAR INTE TID JUST NU, Och att man kan boka en tid hos dig på ditt jobb.

2011-02-03 @ 10:58:31
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/
Postat av: Raaff@soclog

vi är litte crazy när inte du är med :P

2011-02-03 @ 17:11:49
URL: http://Raaff.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0