Dag 22 – Det här upprör mig

Haha. Jag glömmer ju bort den där jävla listan. Kommer antagligen att bli färdig någon gång i slutet av året om jag håller på i den här stilen.

Okej, det är mycket som upprör mig:

  • nya strumpbyxor som är så jävla snortajta att det blir ett mindre imbördeskrig att få på sig dom.
  • samtliga tanter som alltid väljer att betala allt med enkronor. Sen att jag gör likadant är en annan sak.
  • människor som säger såhär: "jag har inget emot dom så länge dom inte..." yeah right lixom.
  • att man aldrig vinner på lotto.
  • att sjuksköterskorna får så dåligt betalt.
  • alliansen.
  • mens.
  • när man ska betala nåt med kort och så är det cash som gäller.
  • google. Särskilt när man kommer med ett smart inlägg och folk ska googla sönder det. Sudden gör alltid så. "Men ibland säger du ju bara saker!!!", ja hur fan ska jag låta smart annars?
  • Oskar Linnros
Och så vidare. Kan bli grinig för det mesta om jag är på rätt humör faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hehe skön lista.

2011-01-24 @ 16:50:24
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0