di fem gråe stråe

Hittade fan FEM (5) kritvita hårstrån igår. Tog det med ro och slet av en lagom tuss hår i luggen och kallar nuvarande frilla för "avantgarde-frisyr".
Sen spenderades resten av kvällen med bortförklaringar och överanalyseringar av vita hårstrån tillsammans med sudden.

- Men jag måste ju ha bränt bort pigmenten med plattången??
- jaa...
- Eller så kanske jag har slagit mig hårt i hövvet nån gång?
- jaa... fast dom satt väl lite väl långt isär för det?
- Kanske målade jag med vit färg...för längesen och sen glömde bort det?



Och sådär höll det på.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hö hö hö.

Är det nång som inte borde noa öve grå hårtstån är det ju du. Hur många friskörskor känner du som kan färga ditt hår gratis? Eller så kan du ju tom göra det själv. DEt är värre för oss andra dödliga som får pröjsa 1 4 0 0 ! ! ! kr för frisörbesök inklusive färgning.

2011-01-20 @ 11:32:19
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: apan

haha, ja du har fan rätt. men bara tanken på att jag börjar bli gråhårig är lite...skrämmande. men jag är väl lite mesig.

2011-01-20 @ 16:20:53
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Rävfan

Var stolt över dina vita hårstrån! Jag har ett helt kluster av dom...tror min mor slog mig när jag var liten.

2011-01-21 @ 14:41:12
Postat av: apan

haha, men du har ju bara en tuss med gråe hår! det ser ju mest ut som en pigmentförändring. och grått hår är betydligt stiligare på karlar än fruntimmer

2011-01-21 @ 17:05:47
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0