synd om mig!!!!

Går upp ur sängen. "AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH". Vaggar till toan "AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH".
Börjar grina. "AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH", tar en kaskad av tabletter och ligger så stilla jag kan tills skiten börjar värka. GAAAAH. SEN börjar dagen. Jävla pisshelvetet vad ont det gjorde imorse.

Fungerar verkligen endast på tabletter. Utmanade ödet och gick till Konsum oxå. Tog väl sisådär 30-40 minuter för en tiominuters promenix. Såg ut som om jag gick bröllopsmarschen. Ett steg i taget lixom. När jag gick ut ur affärn ställde jag mig och nödgrinade i nån minut, sen gick jag hem och tyckte synd om mig själv.

Det är så jävla tråkigt att känna sig så bitter och arg oxå. Gör ju så jävla ont att jag hatar alla som inte går som pingviner. (YOU DON´T KNOW REAL PAAAAAINZ FUCKERS).

försöker dock se lite positivt på det, nu är det ju avklarat ju. Det kan ju knappast bli sämre härifrån. Och såret kommer ju att läka så småningom.

Förlåt för bittra uppdateringar, ska försöka hitta nåt roligt att skriva om nån gång. Tills dess önskar jag er en smärtsam död (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

(nerrå)

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Huu. Jag tycker synd om dej.

Hoppas det läker snabbt.

2011-01-18 @ 14:19:15
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Karin

Stackare! Hoppas din röv ger sig snart.

2011-01-18 @ 20:32:37
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0