Tokfan.

Jag har ingen energi kvar i kroppen. Helst sover jag halva dagarna och lägger mig innan tio, och vaknar ännu senare. Men jag tror det är bra, kroppen vill vila efter operationen! Jag är inte ens rastlös.

Men det är jobbigt att ALLT är en jävla kraftansträngning. Igår diskade jag och blev helt slut, var tvungen o gå o lägga mig efter det. Är som en 75 åring.
Överskattade mig själv rätt grovt precis efter operationen. Ringde mina kollegor och berättade glatt att "vafan, det här är en piece of cake! kommer säkert tillbaka till jobbet efter nån vecka!!" Yeah right. Jag kan ju fan knappt gå. (pingvin-stil, lätt vaggande)

Har fått åka runt på diverse vårdcentraler oxå, varje dag, för att lägga om skiten.

Inte nog med att jag har ont, är gnällig och allt är allmänt jobbigt, gissa vad tokfan har gjort mer? Mitt i allt elände har jag slutat snusa oxå. Igår blev jag helt vansinnig på stackars pappa som skjutsade mig, och skrek "HÅLL KÄÄÄÄFTEEEEN", kaksugen som jag var.


Kommentarer
Postat av: Sara H

PEPP på snusslutandet! my man har just lagt av och han är hur duktig som helst, han är en ny människa - pigg, snäll och pratglad :D

2011-01-17 @ 14:23:21
Postat av: apan

jasså? hur länge har han hållit upp då? jag känner mig snarare våldsam, men det tar väl ett tag innan man blir av med skiten antar jag.

2011-01-17 @ 15:17:33
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Två veckor typ!

2011-01-17 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0