blablablablablablaaah?

Ibland när jag entrar krogen kan jag bli svinnervig. Blodsockret sjunker och jag blir i princip spiknykter, sen blir jag obekväm av alla människor som skriker o härjar. Oftast lugnar det ner sig när jag fått gå ett par varv och känna av läget, men nervigheten kan sitta kvar. och det gjorde den fan igår.

Blir jag nervös händer aningen två saker.
1.jag blir tvärtyst.
2.jag pratar ihjäl mig.


Och igår vare käften som fick stå för nervigheten. Jävlar i helvetet vad jag pratade, OCH ordbajsade. Jag säger fan allt jag tänker på. Precis allt. HAHA. Och snabbt gåre, skulle gissa på att jag lyckades klämma in ungefär 500 ord per minut. Ungefär som i Gilmore girls, fast på snabbspolning. Jisses, stackars folk, måste tro att jag lider av diverse åkommor.

Men sköjj vare! Och jävla massa folk fan överallt. Emmy fick karatefylla och härjade, lite discodans (fan vad träningsvärk jag har, börjer bli för gammel). När vi skulle hem trodde jag inte att jag skulle få följa med i bilen (går ju inga nattbussar på onsdagar...) och grinade lite. Men vi löste det galant och jag fick ligga i bagageluckan. Ganska mysigt faktiskt. Lite som att ligga i en livmoder.


här är från en annan gång som jag åkte bagagelucka.


Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Hahaha bara älskar när du blir så ;)

2011-07-15 @ 13:14:21
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0