god morgon röv!

Ye-haw. Vaknade prick klockan sex imorse. Eller ja, vaknade o vaknade, själen vaknade, kroppen var halvdöd. Själen ville baka bullar medans kroppen ville gråta. Själen ville ha slagsmålsturné medan kroppen ville offra hamstrar (och gråta). Så kroppen gav med sig och gick upp och stekte frukost med själen.

Själen var PIGGPIGGPIGG, och kroppen trötttrötttrött efter ett sextimmars mardrömsmaraton, samt att jag lyckades med något jag inte gjort på ca; 8 år, jag hallucinerade av trötthet. Dock lite dimmigt, men jag tyckte att månen sögs in genom en liten gardinbit. När jag fattade att det ej var sant så hände samma sak igen. Månen sögs in i en gardinbit. Ingen måne.
Åt frukost och försökte somna om. Gick fan inte. Kommer bli en helvetesdag det här.

Och såhär blir det alltid när jag är exalterad över något. Nu är jag överexalterad över min nya mobil (3-5 dagar..) plus att jag ska åka till SKÖVDE i helgen o hälsa på bäste beng! Gah. trött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahiihoho

2011-07-05 @ 09:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0