grilla och sånt.

Eftersom jag är rastlösheten själv så blir jag vansinnigt überklad när jag får fylla mina semesterdagar med något.

Igår städade jag litta, sen åkte jag ner till stan och tog en fika vid teatern. Älskar att sitta där och flukta. Hade Kristin, Figge, Casper och suddas som säl-skap. Sudden åkte hem, och jag o kristin o casper drog till gruvolyckan o hämtade upp Markus.
Sen till alster (ok, sorry för all namedropping, men det är mest för att jag ska minnas vad jag gjort och med vem), och vi grillade litte kött o grejer. Drack några bärs osv. Var asmysigt. Bara sitta o töla o götte sig.


Mamma kristin, pappa figge och barn-casper.


big-mouth strikes again.


Casper visade tydliga tendenser på en framtida karriär som akrobat.


Kristin o markus. Casper var mer intresserad av alla andras mat än sin egen och skopade över halva markus tallrik till sin.


Varmt o götta.

Var asmysigt! Tack ni inblandade!


Kommentarer
Postat av: Kaka

Uuh va gött ni hart!

2011-07-08 @ 10:23:46
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Kristin

ja det var helt underbart :D Kakan och makan missade verkligen nåt!

2011-07-08 @ 21:46:58
URL: http://raaff.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0