hejdå snelôgga

Idag fick jag äntligen klippa bort helvetesluggen. Jag har fan hållit mig in i det sista, försökt vänta tills sommaren var över, men när luggjäveln KONSTANT hänger som en gardin framför ögonen, fladdrar åt alla håll och var allmänt överjävlig fick Madde äran att klippa av skiten. Så nu har jag en snitsig hel-lugg igen.

När jag kom hem så tyckte jag att den var lite väl rund i kanterna och tänkte enkelt fixa till det själv. Dock så är ju luggen rätt lång från början, precis under ögonbrynen. Sagt o gjort, blev ju bra det här. In i duschen, ut ur duschen, drar bort luggen från öga, och voilá. Vart fan är ögonbrynen då?
Borta! hahahahahaaaaa. fan.

Tur att jag har lugg då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0