jag är bäst men det visste vi ju redan hihi

Hatar när folk ska vara så jävla klämkäcka och mena på att deras sätt är det bästa - och ENDA sättet. Som Mia Thörnblom. Jag får fan ont i tänderna när jag tänker på henne (självkänsla i din röv). Eller folk som av någon jävla anledning ska övertyga sig själva samt sin omgivning om hur jävla bra dom är. FACEBOOKRÖV.
"hihi, här ligger jag med en sangria, har sprungit 150 km och sen byggde jag Billy bokhyllan med tandpetare och tumstock, MÅR SÅ GOTT!".

JAJAJAJA. Gött för dig att du mår bra din jävla fucker. Jag är glad om du mår bra. Men tryck inte in det i hjärnbalken på oss som vill såga av oss tummarna ibland. Vem fan försöker du övertyga egentligen, digsjälv eller oss andra?
Sociala nätverk har blivit ett djävulens verktyg och vi borde resa oss upp till kamp och bränna Mark Zuckerberg på bokbål tillsammans med halva googles arbetarparti i Kina.
Era jävla rövar.

Har jag sagt att jag ska börja jobba på måndag förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0