lite random grejer bara.


glassade med sudden i onsdags!


och japp, detta är den enda posen jag kan.


klippte ju Hannill i måndags. Såhär såg hon alltså ut före. Det var dretlångt och...långt.


Och hanna banana efteråt! Klippte av typ 30 cm och gjorde dretmånga slingor i! snyggt va?


Onsdagsklubben @koriander. Lite jag och mest hanna.


Peter siepen och nacke.


Indiankillar och jag. Lättroad som alltid.


Slaggade hos Hannill, när vi hade piggnat på oss lite begav vi oss ner på stan. Hittade det här, BERÖMDA SÅNGERSKAN MARIA LOVISA, VÄRLDSKÄNDIS. wtf? vem fan var det? :(


sola sken, fögglera kvittra o myrera fick onger.


Hannill mådde gött!


Sen kom baby clara med mamma sara! Clara var måttligt förtjust i mina solbrillor.


När jag kom hem såg jag en halv regnbåge. Va äre med kronoparken och regnbågar? det hade ju inte ens regnat!!!


Kommentarer
Postat av: Skoghall

Det är gött me sol

2011-07-01 @ 12:49:04
Postat av: Ann

Hade heller aldrig hört talas om henne! Coolt! http://www.nwt.se/karlstad/article38174.ece

2011-07-01 @ 13:40:44
URL: http://www.derknackarsch.blogspot.com
Postat av: apan

skoghall: det är sant!



ann: ännu en världskändis från värmland att glädjas åt alltså! Förut fanns det ju bara Julia roberts och sven-erik. Gilla förresten att kommunen har en "stadshistoriska skyltgrupp". hahaha!!

2011-07-01 @ 14:14:46
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: emmy

H ser skitsnygg ut i håret! grym du e lina! :)

2011-07-03 @ 21:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0