Måler´n

Hej fölk!
Igår var jag hos Henrik. Han hade skaffat ett präktigt skägg som skulle fått Usama bin laden att se ut som en enkel fårfarmare i jämförelse.
Vi målade och drack lite bärs. Jag skröt som fan i förväg att jag i princip redan var målare eftersom pappa är ju det. Och att jag var skitduktig. Typiskt mig att skryta om något och sen bevisa raka motsatsen.
Jag fick provmåla lite på väggen, sen konstaterade Henrik att jag var relativt askass på att måla, så jag fick snällt titta på istället. Tillslut blev jag rastlös som fan, och då gav han mig ett enklare uppdrag som jag också misslyckades med (måla spegelram).
Det här målade jag;
- lite tapet.
- spegel
- en bit av mitt hår
- strumpan
- ena tutten.



skägget och Henrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0