MAMMA ÄR DU STOLT?

Ibland får jag cp-ryck. Som imorse tillexempel. "ser förjävligt ut...kanske ska städa". Ok. bra idé.
Sen kom jag på en ännu bättre idé, STORSTÄDA. Alltså inte dammsuga endast på ovansidan på mattan, utan städa UNDER grejer. Vilket jag aldrig annars gör. Har inte städat under soffan sen jag flyttade in t.ex (vilket var för ungefär 1½ år sen.) Och jävlar i helvetet vad skitigt det var. Fan överallt. Det enda projektet jag inte lyckades med till 100% var att städa under sängjäveln. Den går ju inte riktigt att flytta på.

Och jävlar va rent o dammfritt det är nu. Fast vänta här nu, nu när jag ändå städat under grejerna innebär ju det här att jag måste städa ovanpå dom oxå. Helvete.

Ok, skitsamma, orka göra saker halvdant. Så ikväll välkomnar jag alla dammallergiker på grogg och kaffekask!

puss.

Kommentarer
Postat av: Skoghall

Då tar vi oss en liten groggeligrogg sedan då

2011-07-01 @ 13:05:28
Postat av: elli

Äääh. Soffan städar man ju bara under när man flyttar ut. :P

2011-07-01 @ 14:01:46
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

skoghall: du är välkommen! (vem är du?)



elli: ja... fast när dammråttorna börjar föda barn som går på promenad i lägenheten så kanske det är dags att omvärdera.

2011-07-01 @ 14:16:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag har också storstädat idag! duktiga vi är Lina :)

2011-07-01 @ 22:24:26
URL: http://raaff.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0