mobilt bredband on fire!

Igår ringde jag till telenor och fixade mobilt bredband. Tycker att bredbandsbolaget är helt jävla värdelöst (iaf när det kommer med modem). Dessutom har det kostat mig 400 spänn i månanden. Jävla onödigt. SÅ, mobilt bredband, 99 spänn i månaden (året ut), och så fick jag 50 kronor rabatt eftersom jag är bäst. Så tja, 50 spänn för bredband, helt okej.
kundtjänst;

killekundtjänst: Vill du ha försäkring på det?
apan: va? På vad?
killekundtjänst: bredbandet?
apan: försäkring på bredbandet?
killekundtjänst: ja?
apan: haha, skojjar du?
killekundtjänst: nej....
apan: men vad ska jag ha det till? VAD kan hända med mitt bredband lixom?
killekundtjänst: ehum... hehe. (överdrivet lång tystnad)
apan: det var ju jättekonstigt, nej tack det vill jag inte ha.

Så, kan någon förklara det för mig, VARFÖR ska man ha en försäkring på bredbandet? och VAD kan hända med det? Lät ju skitdumt.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Nej det kan jag verkligen inte förklara. Va liksom?

2011-07-26 @ 21:51:08
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0