fina frillor del 2

woho lördag!! Sprätte upp som en litten lindansare imorse, har strukit och städat. Tråkigt men nödvändigt. Igår när jag kom hem hade ett svart litet klaffbord smygit in i lägenheten och ställt sig till rätta i ett hörn. Som den snälla samariten jag är välkomnade jag det med öppna armar och har behandlat det som mitt eget barn. (tack mamma!)

I torsdags vare full rulle. Klippte sju personer + en färgning. Var färdig halv nio typ. Sen hade jag tvättstuga hela kvälla lång. Sov som en griskulting hela natten. Och igår vare myyyyycket folk. Fyfan.
Var senil och glömde fan att ta kort på alla, särskilt "före" kort, men jag snodde lite bilder på nätet. Så, here it goes:


Okej, Erik innan. Han var rejält långhårig.


Han fick en fin synthfrilla. KORT blevre. OCH han blev nöjd. Tror fan det är första gången någonsin som han utbrister "jaaaa, jättenöjd, fiiiint!". Antingen har det varit för långt eller för kort osv.


erik igen!


Och sen så vare Mattias, aka, NIN. Han var långhårig som en gammel gangster.
Efter lite övertalning lyckades jag få honom att gå med på en Justin Bieber-frisyr (haha)


Titt va stilish. Blev dock lite "puffigare" än vad jag räknat med. Tur att det finns vax.


Här är hans BLOGG förresten! Asbra, läs!

Och som sagt, så glömde jag ju att fotta resterande sälskap. Ska försöka komma ihåg till nästa gång, låvar!
(ska ut på stan o köpa en stekpanna nu)

Kommentarer
Postat av: hogie

Mäh! Träffade ju Mattias i lördags och klappade honom på axeln för att han blivit vuxen (igen) och klippt av håret. Well done. Tyckte dock han skulle göra Hitler-logg av kalaset och odla en liten liten mustasch.

2011-06-08 @ 14:06:20
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: hogie

LUGG. Då kanske han kan vara med här sen http://www.catsthatlooklikehitler.com/cgi-bin/seigmiaow.pl

2011-06-08 @ 14:07:17
URL: http://hogieskill.blogg.se/
Postat av: apan

hogie: haha, ja det var på tiden att det åkte av.

lovar att klippa hitlerfrisyr i smyg nästa gång!

hahaha, hitlercatz, love it!

2011-06-10 @ 07:02:41
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0