pizzatjäj

Idag vare fan första gången någonsin som jag beställde en pizza ENSAM och tjockade i mig. Pizza i casa del Apan. Är igentligen ingen pizzatjej. Äter pizza högst fyra gånger om året. Och jag minns alltid varför efteråt. The shame. Shame of pizza, och sen kommer nödmättheten. Man ba ligger och glappar efter luft som en annan fisk på torra land och önskar att man fick det ogjort.

Tänkte äta halva idag, och halva imorrn. Hade ju varit smart. Men efter en kvart kunde jag fan svära på att andra halvan pizza grät. Så jag åt upp den med. Får väl skylla migsjälv.

JA, jag vet, vi har hårrår-vecka här. Har dock inget hårrelaterat i hövvet nu, så jag lägger upp en bild på min fulaste frilla evah.


råsa och svart hår, med EN stackars grön syntetslinga som jag senare tappade bort under kvällen.

Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)

Eller så kanske du vill göra ett bloglovin byte?:)

2011-06-01 @ 21:40:08
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Sandriza Hotpants

Haha, innan käkade jag pizza ENSAM typ en gång i veckan, alltid samma. Sedan blev det ett oprovocerat avbrott strax före jul, blev inte sugen på pizza förrän i april igen, men mina favvopizzeriasnubbar kom minsann ihåg mig, haha, och DET är vad JAG kallar the pizza shame ^^

2011-06-03 @ 22:30:27
Postat av: Karin

Min kompis brukar beställa två pizzor när hon ska äta det ensam för att hon skäms. Det tycker jag är roligt.



Lol på frisyren! Hade också en sån när jag var ung. Illrött hår och två rosa fula slingor som jag köpt på HM. Ohhh the pain!!

2011-06-08 @ 12:51:45
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0