Reginald!

Idag har jag klippt två fölk. En blev korthårig och den andra blev mindre långhårig.

Nåväl, Regina hade sparat ut håret till pundarlängd. Tycker ej att Regina passar i halvlångt hår, så jag gick loss och klippte av det. moahaha. Glömde i vanlig ordning att ta före-bild, men ändå...


kört o buuuuzigt. (obs, lägg märke till systämkassarna i bakgrunde, hihi öl<3)


rövkamera! Men råkade ta kort på hela hårbotten när blixten var på. Lite upponervänd u-form i nacken, samt kortklippt längst ner så man får det rätta spretet.


söt tjäj!!

Önskar att jag oxå vågade klippa av mig skiten. Men det är jag way to feg för. Idag sa två tanter att jag hade så fint o fluffigt hår. En sa att jag liknade Maria Montazami. Vet ej om det var en komplimang eller förolämpning.

Kommentarer
Postat av: therese

fin blogg ^^

2011-06-23 @ 13:00:17
URL: http://carelillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0