uppåhåppa!

Min semester har alltså varat i ca 11 timmar och jag känner mig redan halvt rastlös. Och dödstrött. Det svåra med att vara ledig är ju att få tiden att gå. Jag hade lätt kunnat ligga ner i fosterställning hela dagen och nött av ett par teveserier. Men det kan man ju inte göra när man är ledig.
FÖR DÅ SKA MAN VA UTE!!

Ute och sola. ute och äta glass. Ute och åka båt, ute och cykla, ute och få solbränna osv. Ni vet, det gamle vanliga.
Så jag är bokbar och ledig. Bara o höra av er för fan.

Idag ska jag till stan o våldgästa Hannill.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Blir du totalt rastlös har vi sysselsättning i massor åt dig. Bara att höra av sig, men du ha en jättego o skön semester.

2011-06-28 @ 12:43:58
Postat av: apan

haha! tack va snällt! dyker upp när ni minst anar det! hihi

2011-06-29 @ 16:25:12
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0