3 from 1

Minns ni gamle MTV? På den tiden dom spelade musik alltså. Mitt humör har varit mer föränderligt än ett elektrolux-kylskåp på senaste tiden, men det finns ett par grejer som gör mig ap-glad! Kaffe och musik. Blir verkligen genuint lycklig när mitt norra öga skådar det bruna guldet. Hittade en kaffebryggare på krogen i lördags, lyckades diskret smygsnika en hink och bälja i mig. Happiness in a box.

Nej nu vare ju musik vi skulle töla om. Har lagt in litte nya plattor i min mobil som jag håller på och lyssnar igenom. Brukar ta aslång tid innan jag lyssnat igenom en skiva och bestämt mig ifall jag gillar eller hatar. Nåväl!! Skitsamma. Jävlar vad jag hamnar på sidospår hela tiden. Kaffe och mtv, jisses. Fuskade lite idag förresten och käkar choklad som en kränkt same. GÖTT.

Musik vare. The dandy warhols har gjort mycket bra vilket jag märkte typ igår. Så vi kör en gammel klassiker a´la MTV old styyyyle,
3 from 1 med The dandy warhols


get off


Good morning


we used to be friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0