alla känner apan.

Händer rätt ofta att folk kommer fram till mig på krogen och ba "ja känner igen diiiig". Varav jag alltid börjar dränera om min blogg. "hehehe, joooo, ja har ju en blogg...???" Och dom ba "va? nä... inte läst".
Och sen så håller det på i en halvtimme, tjatandes om vem jag är, och vartifrån dom känner igen mig. Ingen vet varifrån. En gåta alltså.

Vettefan om det är ett dåligt tecken alltså. Att folk känner igen mig. Min halvparanoida sida grinar, medans mitt storhetsvansinne överväger att kandidera till Kung nästa val.
1. Jag har hängt på krogen på tok för länge. Sen jag var 18.
2. Jag har ett allmänt ansikte som gör att jag ser ut som diverse löst folk när folk är fulla.
3. Jag har ett anlete med karaktärsdrag från valfri kändis.

OSV...

Funderar på att frottera mig i gräddan i Värmlands storkök i helgen, ta en tripp till KRILLEHÔLA för att kolla utbudet av manliga muslimer. Grina på pressbyrån och bli sextrakasserad av taxichaffisar. Sist men inte minst, besöka Krillehôlas mest exklusiva klubb - Mastis. Har vart där en gång förut. Då satt jag på toa med en random brud och pratade om hennes läppar, samt blev uppbjuden på tryckare.
höhö.

Kommentarer
Postat av: elli

Jag tror att folk känner igen dig för att du är frisör jag. :)

2011-03-16 @ 08:45:14
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

fast jag jobbar ju i kristinehamn...:(

2011-03-17 @ 07:49:17
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Vässans Finest

Det är ju bara en ursäkt för att få prata med dig. Lär dig upptäcka när folk RAGGAR på dig haha!

2011-03-17 @ 10:48:07
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0