tuesday off!

Har ju mina tisdagar lediga vettni. Sjukt rövgött. Behöver mina tisdagar till att göra skit som jag inte hinner göra på helgerna.
Idag hade jag dock inget inplanerat utan tog en jävla lång sovmorgon. Blev lite förvånad själv över att jag inte sprätte upp som en albansk tiger klockan sju. vaknade runt nio, och snoozade i en timme typ. Fan va gött.

Ska ge mig på tvättstugan idag igen, om ingen jävel snor tiden igen. Och så kanske en promenix i det göddiga vädret.


Upptäckte igår att jag kan slå knut på mitt hår. fancy.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahah du är en riktig sköning du.



Ang väskan jag köpte, såg den rosa ut?

2011-03-22 @ 11:53:50
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0