Greger

Doj doj bloggen!

Phew. Veckan har gått fort i fan alltså. Har hänt massa spännande grejer. T.ex så fastnade jag i pressbyråns dörr igår, snurrade tre varv tills jag fattade vad som hände.

I onsdags hade vi ambulanspersonal på jobbet. Min stackars kollega svimmande bakom disken och blev kvar där rätt länge. Jag är ju helt värdelös i alla slags akut-sitautioner och vet aldrig vad jag ska göra, så jag bara står där som ett får o ba "what?". Tur att min kund hade jobbat inom vården, och visste precis vad som skulle göras. Min kollega blev inte bättre, utan var helt borta i huvudet och hade ont i magen. Så ambulansfolket tillkallades.
Nu är hon hemma och vilar, får hoppas på att stackarn blir bättre snart!

Ikväll kommer min gamle västerås-kompanion emma och hennes polare Lina hit! Dom ska stanna över helgen och vi ska så att säga "göra karlstad farligt". höhö. Ska bli spännande. Och härjigt. I skrivande stund är jag som vanligt trött som en tioåring. Får se ifall jag kommer att vara vaken längre än tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0