Heltäckande moln, discolördag

Igår hade jag det s.k "helt fantastiskt". Först var jag på stan en sväng, sen gick jag till brorsan som just flyttat in i sin lägenhet på Haga. Såg snajsigt ut.
Sen till moder, och sist Hannill. Ja, och Koriander oxå!. Blev lite full, men inte så farligt. Det var som vanligt, dans, spray o disco. Träffade Peter oxå!! Det var jävligt kul. Har inte sett honom på flera år. Han verkade glad.

Dock sket sig ju allt när jag skulle åka hem. Åkte med fel jävla buss. Hamnade åt helvete. Fick snällt åka tillbaka till stan, vänta i hundra år på rätt buss, gå av vid fel hållplats (DOH!) och gå hem i kalla misärnatten! Och så blev jag ju arg. Jävligt arg. Och det var så skönt, gött att få vara arg, avreagera sig osv. Underbart. Angry 4 the people!
Typ.

Mår oförtjänt bra idag. Tror jag ska ta en promenad i den friska luften. (ok, det lät töntigt).




Lillebror Niklas. Han kan spela gitarren o se lessen ut!!!


Undertecknad i en "pose"


Pretty girrrl 85. fnisshihi


Kul liv på toan!! Matchande tröjjor!!


Ok???




Kommentarer
Postat av: Karin

Men så snygg man kan vara! ;)

2011-10-03 @ 00:08:36
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

thihi* ;)

2011-10-03 @ 07:06:08
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0