Linköping turoretur

Ja som sagt, var ju i Linköping i helgen o hälsade på emmy!! Gjorde massa spännande saker. Eller ja, tre grejer.

1. Gick in i en kyrka. Såg inte så mycket av kyrkan eftersom jag prångt skulle fotta allt. "OHH, högt tak!! OHH, en miniatyrmodell, OHH, Jesus på körset!!"

2. Sen gick vi ner på stan och hittade polisbilar och en folkmassa. Ställde oss i folkmassan och fick broschyrer om vad det var vi skulle protestera emot. SDU alltså. Folk skrek och buade åt SD, jag vågade inte riktigt, Emmy blev dock rätt vild och skrek "BUUUU", minst två gånger. Gillar inte när folk skriker. Blir lätt nervös av arga folkmassor, så vi gick vidare och protesterade i tysthet.

3. Drack ett par öl hos emmy och hävdade total nykterhet. Hannill höll ej med. Åkte ner till stan, drack en skitstor öl där, kände mig ovild och gammal, så vi åkte hem och tjafsade resten av kvällen om badrumsockupationer, vad som var Ok och inte Ok.

Fantastisk helg! Underbara underbara vänner!


Tog ju en miljard bilder på körka. Här är emmy o hannill i rätt turiststil!!


Awesome körka!!

Emmy petade i vigvattnet och jag svor. Hoppas att Carola har lust att ge förbön, för annars lär vi hamna i helvetet.


Och vilka jävla kaffekärringar vi är. "kaffe? jatack" Hela tiden.


Hann även med lite slöande.


Häfftiga kameraeffekter!!!


sen åkte vi hem!! Åt en korv på seveneleven oxå!! Med ostsmak. Mkt god!

Kommentarer
Postat av: emmy

skrattar åt "strecket" som ligget på sängen :D

2011-10-23 @ 22:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0