LYD FÖRIHELVETTE.

Jag gillar när folk gör som jag säger. Gillar när folk lyder mig. Då gåre snabbt o smärtfritt!! Tog snabbt på mig ledarrollen i yngre dar eftersom mina bekantskaper var alltför veliga och snälla. "vart ska vi gå och fika? nej jag vet inte... Bestäm du, nej jag vet inte, du bestämmer..." Osv i all oändlighet. Blir ju vansinnig av sånt där, därför bestämde jag vart vi skulle fika/åka/dansa disco.

Och det sitter ju kvar det där. Fascisten inom mig som vill att alla ska göra som jag säger, och jag kan bli jävligt grinig om dom inte gör det. Fascisten inom mig smygplanerar grejer och tror att ALLA jämt ska vara tillgängliga på diverse planer.
Men jag jôbber på´t. Försöker lite ödmjukt flika in "vart vill ni fika?" ibland.


Nu är jag sur!!!! Gör som jag vill eller få spö!!!!! mensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0