Målartjejen!!

Ikväll visar jag världen "how to do it". Jag målar. Japp. Ni hörde rätt. Och nej, jag målar inte en karikatyr-bild av Usama. Nejnej, jag målar verkligen grejer. Lyckades även med konststycket att "måla in mig i ett hörn".

Det här har jag målat ikväll;
- tevebänken!! Har tjatat febrilt om att jag ska måla om helvetet i nåt år nu. Och nu gör jag det!! asbra.
- efter två öl kändes det som en rätt bra idé att måla om den fule skohyllan jag har oxå.
- håret.
- händerna.
- samt en liten del av strumpbyxorna (gör ej så mycket, råkade smörja in dom med makrillsås förut oxå)


Imorrn ska jag ge mig på  spegeln. Den är mintgrön. Usch!!! Nu blir allt svart som själen.

Förut var jag på Rusta och råkade snatta grejer!!! Råkade sno en tandborste och en nagellacksremover. Glömde att lägga upp det på rullbandet. Nu kommer jag att brinna i Rusta-helvetet 4 ever. :(


Gilla stuvbutiken som är formad som en målarburk! HAHAHA!! underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0