Mys-söndag!!

Igår var jag en vuxen och mogen kvinna. Ungefär 35 år faktiskt.

Först hade jag litte klippstuga!1 Sen åkte jag o hannill o träffade Suddens unge!! Äntligen! Och guu såå snöttisnötti. Så jävla litten! Hon fick ligga i min famn en stund o snutta på nappen. Fint med bäbisar.
Sen åkte vi hem till Hannill och käkade rövbetor med smör!! Gött!
Sög väl i mig ett par bärs innan vi drog ner på stan, gick till Guldapan (bästa namnet!) och drack asdyr öl. 70 spänn kostade en stackars öl. Köpte fyra. Är pank nu.

Satt o tjötade med ett gäng karlar i mogen ålder. Dom var rätt roliga. Jag sa att det kändes ju i kroppen att man inte orkade med lika mycket nu när man har kommit upp i 35-årsåldern. "OJ är du 35?" sa dom. Sen nöjde dom sig med det (vafan!), tills Hannill outade mig när jag var på toan. :((
En av killarna tyckte att mina frukostvanor var häftiga, och ville veta allt. "men vad äter du på veckodagarna då?" sa han intresserat. Tror att han kan ha drivit med mig. Är ej säker. Så häftigt är det ju inte med blåbär.

Idag har jag bajsat fyra gånger. Jo jag vet, jag är själv lite imponerad. Har även varit på Willys och handlat.
När jag kom hem städade jag och bytte till höstgardinerna!! Har även tänt ljus. Görmyzigt.


Nu ska jag äta fläsksvåler!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Blir du inte orolig av att bajsa så mycket eller är det normalt för dig? Själv kör jag den stora morgonbajsen och sen är det bra. Blir det fler gånger under dagen känner jag mig orolig

2011-10-09 @ 19:07:04
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

På vardagar är det den stora morgonbajsen som regerar. På helger brukar jag bajsa som en brunbjörn. Väldigt konstigt då jag äter mindre på helgen än vad jag gör på vardagen. kroppen blir väl helt förvirrad av alla oregelbundna tider kanske!! Så nej, blir inte orolig. Låt tarmen ha sitt!

2011-10-09 @ 20:37:37
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har inte reflekterat över att det skulle vara skillnad på helgen men du kanske har rätt. Jag ska undersöka saken!

2011-10-10 @ 11:59:43
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0