Nej nu jävlar i helvetet.

Nu jävlar ska dom få. Skitgrannarna!! Väckte mig klockan 04.00 inatt genom att spela lite s.k "ungdomsmusik" skithögt. På min lediga jävla dag. Hatar dom hårt och tänker hämnas tillbaka genom att spela dödssynth (kommer bara hämnas i några minuter, för snart börjar ju "halv åtta hos mig")!!
Fattar ju inte varför dom ska börja att spela musik 04.00. Vafan gör dom lixom? Är dom vampyrer?

Well well. Min lediga pms-dag. Trodde att pmsen skulle ge sig när jag tog p-pillsen. ICKE DÅ! Åkte te stan och hade fetaste to-do listan. Men blev sur av pmsen, svettades av kläderna och grinade av vädret. Hetsgjorde det som var viktigaste (köpa kängor och gå till arbetsförnedringen), sen åkte jag till min tjäre vän Sudden o mitt lille gudbarn Tuva!!! Vi hade trevligt och jag fick passa på att vara lite barnvakt en sväng. Gick väl sådär. Lagade även mat till oss och fick litte kladdkaka. Gött dä.


sudden o tuva!!


baby-Tuva i en fräck randig outfitt!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, byxorna i armhålorna!

2011-10-27 @ 20:49:37
Postat av: Ida

Hehe, tänkte just på det samma. Högt skare va!

2011-10-28 @ 10:13:33
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

haha!! ja, så göllit!!

2011-10-29 @ 11:14:25
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0