Äntlig röv-friad!

Se på fan. Imorse var jag hos distriktssköterskan o skulle lägga om röven som vanligt varje vecka dom senaste tio månaderna (!!!). Men vet ni. Hon hittade inget o lägga om. Hôlet var borta. Jag ba "what?" o hon ba "jo", och ja ba "what?". Det har mirakulöst läkt. På två veckor. Det är helt sjukt. Kommer ej sakna det.
Skulle aldrig i helvetet göra om den där jävla operationen med tio månaders jävla läketid. Har varit ett renborstat helvete.

Skitsamma. Var på kneget idag. Dock blev Madde sjuk, jag fick stå själv i två timmar, stängde ner klockan fyra och drog till stan o firade rövfriheten med Hannill och god mat på Tempel!! Min första reaktion på ölen var "åhfyffan, det är nåt fel på den här!!", Servitören bytte ölen och den andra var lika äcklig. Måste varit mina smaklökar det var fel på, för den blev rätt god efter några klunkar.


Dä va så fint i träna imorse!!!


Här är en bild på handbörjaren. Tror att jag skulle kunna gjort det bättre, men dressingen var god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0