helgen i västerås!

Nu har jag fått tummen ur arslet och tömt kameran med bilderna från i helgen!!


I fredags satt vi o chillepillade lite på emmas balkong!! Hennes balkong är lika stor som min lägenhet. :(


Attack of the cat!!!


I lördags rejvade vi på!! Började klockan NIO på möran med champagnefrulle. (Halv tolv var jag rätt dragen...)


Emma korkade öpp!!


Lina nr 2 med champagnen!!!


Sen kom det massa vitt fölk (tja, temar var ju "white party" såatte...


fancy


Emma - "se evil ut och klappa katten mothårs!!!" vilket hon gjorde.


och det var så himla fint på kvälla!!


birthday-kid var fantastiskt vacker!


Man kan nästan tro att vi är syskon.


Kom fram en tjej o ba "ja läser din blogg!!" Hade storhetsvansinne resten av kvällen. Riktigt trevligt folk!!!


Och som sagt, hade en fantastisk helg! Tack emma!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, jag läser fortfarande din blogg... ;-) kram A

2011-09-01 @ 21:18:33
URL: http://klartjagkan.se
Postat av: Vässans Finest

Tusen tack för att du kom underbara lelle smulan!!! Som sagt, måste boka Charlestown SNART :D Puusss!!

2011-09-02 @ 07:02:56
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/
Postat av: apan

annika: haha, fan va bra att ja inte skrämde iväg dig da! :))kanske var lika bra att vi inte hann in på ämnet om "döden". höhö.



emma: ja det måste vi bannemig!!

2011-09-03 @ 13:16:18
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0