Lite allmänna grejer bara

Bra saker jag gjort helt själv på egen hand idag;

1. Vispat grädde. Inte med elvisp utan med en vanlig visp!! Spartanskt värre!
2. Bränt en mp3-skiva te jobbet!!!!!!!!!! ÅHHH va gött med ny musik. Madde gjorde sista skivan och den innehöll typ dödsrock och skrik. Inte coolt. Hämnades med synthmusik.
3. Vispat grädde. Oh wait... Ok. Har inte gjort så värst mycket alltså. Va på bolaget oxå.

Nu sitter ni o suger på kakan, spända, nervösa och lite bajsnödiga kanske. VAD SKA HO GÖRE I HELGA DA?
Jo, det skall jag säga er mina små lusekoftor, jag ska till Krillehôla (skräll) och se på Asta Kask! Gammel trallpunk näre är som bäst. Har iofs inte lyssnat så mycket på asta... Men jag vill ej missa ett tillfälle där jag får klä ut mig till Sid Vicious och dricka punkbärs. Juh.

Har överdrivit LCHF lite tror jag. Har mäkta halsbränna. Kanske inte ska gå för hårt in på fettet ändå, är lätt rädd för den där magkatarren igen. Men sådär gör jag alltid, överdriver grejer. "jasså, mycket fett var det?" Och sen smälter jag ett paket bregott och dricker det som juice.


Hittade ingen bild som passade inlägget, så här kommer Hannill som en zombie-kvinna!! HEHEHE


Kommentarer
Postat av: Ida

Asta är väl inte trallpunk? Får nog youtuba detta :) Kul i vilket fall å se på! Ska du ha din trasiga Six Pistoltischa?

2011-09-16 @ 09:45:48
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo det är de nog, jag blandade nog ihop Asta med några andra. Efter lite youtubande inser jag att de är rikigt trallvänliga. Varför lyssnade jag aldrig på dessa på gymnasiet? Omöjliga frågor söker svar.

2011-09-16 @ 09:50:11
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Rävfan

"Det är bara tattare som lyssnar på hårdrock!"

http://www.youtube.com/watch?v=qWRBzlojN4Y&feature=related

2011-09-16 @ 14:16:04
Postat av: apan

ida: hehe, har ingen six pistols-tshirt. däremot har jag en med the clash!!! Funderar starkt på det. den som lever den får thé. Jag vet inte varför vi inte lyssnade på det, var väl så insöad på vårat egna band kanske. :(



rävfan: haha, såå bra!!

2011-09-17 @ 12:33:27
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0