borde fixa men näe

Vet massa grejer jag måste göra idag. Som att sortera papper och sånt spännande. Ta tag i grejer lixom. Istället har jag rövat i soffan i nåra timmar o ba "guh?".

Har haft en awesome helg! Har hängt med J i princip hela hälja. Igår åkte vi till Bergvik, till min stora lycka och hans misslycka. Fick ju något spel och sprang in i samtliga butiker och ba "ska bara kolla lite..." Och när vi nästan kommit ut ur butiken hittade jag något nytt som jag absolut var tvungen o testa. Stackars pöjk. Finns en anledning till att jag helst går i affärer själv lixom.

Sen åkte vi hem till honom och klädde hans kittens i koppel och försökte introducera dom till vildmarken. Gick väl sådär.

Köpte nya fräcka pjamasbyxor. Alltid användbart då det är det enda jag lever i (efter jobbtid)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha sorry får påhoppet där! jag har verkligen ingen känsla för vad som är okej o inte... kom på sen att det kanske var en romantisk dejt eller nånting. :P

2012-04-29 @ 17:51:17
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: apan

haha!! nej det var bara skitkul tyckte jag!! Blev lite tagen på sängen bara, men det hade jag nog blivit oavsett vem det än varit. Är lätt förvirrad tjej! Tyckte du var skitmodig! får ta den där öl-dejten snart oxå tycker jag! :)

2012-04-29 @ 18:01:51
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0