hårmodell sökes!!

Behöver en hårmodell till fredag (4/5)!! Du kommer att bli färgad, klippt, stylad och sminkad för att sedans fottas litte!! allt av undertecknad apa! (ej fottningen dock)

1. du ska inte vara rädd för färg! Jag har tema "hösten" och tja, det kommer bli väldigt kopparfärgat med lite fräcka slingor i.

2. Kommer klippa någon slags version av page, så du ska helst ha tjockt/halvtjockt hår. (hör av dig om du har tunt oxå, kanske funkar ändå!)


Och om ni inte känner er manade själva så hör med nån polare! pözz

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Kul. men tyvärr, en östersjö ivägen.



Jo jag har en hårfråga till dig. Svara bara om du känner för´t.

Problem: Trassligt underhår. Det är på riktigt så tovigt att jag får slita sönder det 1 h efter att jag borstat det. Har ej varit så tidigare. Har ej gjort något speciellt. MEN. Jag ammar. Tappar extremt mycket hår. Kan det vara därför? Typ som att håret jag tappar hjälper till att trassla till?

2012-04-27 @ 22:13:02
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: apan

Hm! Sådär har jag oxå, men det beror på att jag alltid har löshår i. Har du mycket tofs?

Och ja, det kan ju bero på att du ammar, håret kan bli lite skumt och man kan tappa mycket hår som sen växer tillbaka i otakt lixom, och då blir ju inte den biten klippt så det blir slitet (hänger du med?)



En grej som går att göra (beror på hur högt det är slitet) är att klippa underhåret kortare än överhåret, OM du inte vill klippa av en ordentlig bit. Sen är det samma visa som alltid, inpackning inpackning!!

2012-04-29 @ 17:18:34
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett Hem

Hej! Hittade hit via lisasfsnclub... Ifall du inte redan fått tag på någon hårmodell så har jag tjock hår. :) Har just nu en halvlång page med lugg.

2012-04-30 @ 23:30:02
Postat av: apan

oh! thanx! har tyvärr redan hunnit skaffa! annars lät det ju perfa! :)

2012-05-02 @ 20:18:07
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0