hejåhåååå som tanta sa

Känner mig lite lite allmänt sinnesförvirrad och sådär. Glömmer ju bort bloggskrället.

Här kommer lite helgrapport!
I lördags så jobbade jag halvdag. Jobbade själv och självklart kommer det in en bloody engelskman o bokade tid. Jag är ju ökänd för min astaskiga engelska och kissade nästan ner mig, dock så dök han inte upp på utsatt tid, vilket var både irriterande och rätt gött. Annars var det hur kul som helst! Fantastiskt gött med ett jobb som man faktiskt ser fram emot att gå till.

Efter kneget så åkte jag till Krillehöla o var med på litta tjejfest. Var riktigt kul! Fast fan vad jag strir ibland. Käften går lixom av sigsjälv.
Mycket viktigta grejer diskuterades; vilket band är störst, hives eller kent? Vilket år kom "gravel pit?", Hur fistar man med försiktighet?
Imorse fick jag våfflor till frulle! sjukt gött!

Eftersom jag knegade igår så är jag ledig imorrn. awesomeness!!! Ska på massage och så ska jag försöka hitta lite pärmar och kalendrar och sån skit *BuSiNeSs GiRl*


Pözz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du trivs på jobbet, kommer att boka in mig hos dig snart = )! Kram mostra

2012-04-23 @ 20:53:53
Postat av: apan

yeey! ja du är willkommen!

2012-04-23 @ 21:10:17
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0