hetstjejen

Är en lätt hetsig människa!!! Mitt största hets-kännetecken är väsk-hetsen. Jag har ett starkt behov av att alltid veta vart väskjäveln är. Vet jag inte det får jag panik. Och när jag väl har väskjäveln kan jag sitta med den tryckt mot mitt skrev, hets-letandes efter... ja vafan som helst som må finnas i det bruna helvetesgapet.

Och ja, folk kan fan bli förbannade på mig när jag maniskt börjar skramla i väskan. Tyvärr leder mitt ständigt letande I väskan att jag faktiskt tappar bort grejerna som finns i den, då jag absolut måste ta ut grejerna för att kontrollera att dom fanns däri från början.

//förvirrad och hetsig sparv -85

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHA jag dör. Sjukt kul.



Sen när jag garvat färdigt ska jag fråga dej en sak. Det handlar om hår.

2012-04-18 @ 21:23:17
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: apan

haha, fråga på du!!

2012-04-20 @ 19:31:42
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0