"söndag"

Igår var jag på bio ju! det var ju trevligt. Såg "hunger games", tyckte den var helt ok. Hade dock önskat mer blod och våld. Katniss (huvudpersonen) var ju rätt cool, trots att hon verkade konstant skitsur genom hela filmen. Önskar att jag oxå var cool när jag är sur.
Sen gjorde jag samma misstag jag fan alltid gör när jag ska någonstans, hinka litervis med vitlökssås. Köpte en loka och rapade vitlök konstant under filmen. Stackars biogrannarna.

Idag tänkte jag ta mig en trevlig promenad, men slutade med att jag fortfarande inte har gått upp. Käkade frukost nr 2. runt ett-tiden, sen sov jag till fyra. Jisses.


Kommentarer
Postat av: matilda

läs böckerna istället! mdet går skitfort o de är mycket grymmare o blodigare :p

2012-04-15 @ 18:37:55
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0