NEJ TACK TILL MOSKÉ I SVERIGE.

Händer ju väldigt ofta att jag handlöst slänger mig in i diskussioner på nätet. WOAAAAH!!!!
Utan någon fakta, eller procentenheter inprogrammerade i huvudet. (haru någon fakta? statistik? vartifrån?). Näpp. Jag vet inte. Jag blir bara arg. Sen idiotförklarad. Men arg blir jag, och ut kommer det.
 
Blev ju lite diskussion ang. det jag skrev i föregående inlägg, och jag tror att dom flesta förstod vad jag menade i det stora hela. Det handlar ju inte enbart om den där "nejtillgratiskökortförinvandrare"-gruppen, utan dom flesta såna där skitgrupper. Det har växt upp ett mörkt jävla hat som jag inte förstår mig på. Och jag tror inte att dom som gillar såna där grupper gör det heller. Dom fattar inte vad dom gillar. Men lite främlingsfientlig är det ju helt ok att vara. Varför hjälpa utsatta människor? varför acceptera andra kulturer när vi har så fin kultur och traditioner i sverige redan (vilka? midsommarafton?eh?)
 
Här är ett litet urklipp på diskussionen igår!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hogie

Heja Björn! Alltid så jävla klok. Igår tänkte jag statusa att jag plockar bort varenda en som ens beblandar sig med de där grupperna.

Svar: Ja det är rätt! Jag ska oxå göra så. Blir ju helt galet provocerad!!
din apa i etern.

2012-08-29 @ 13:07:43
URL: http://hogieskill.blogg.se
Postat av: hogie

Jo, för det är ju det också. Att när det ibland står att en "vän" har kommenterat något i en sån grupp så hittar man inte just DEN kommentaren. Hur ska jag veta om min "vän" är en idiot eller inte? Bara å ta bort dem.

Svar: Ja det är frustrerande, men å andra sidan får dom sidorna jävligt mycket kritik med. Hehe, men man har väl börjat lära sig att sålla lite...
din apa i etern.

2012-08-29 @ 13:08:36
URL: http://hogieskill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0